Podczas wykonywania prac uczniowie wykorzystywali pistolety na gorący klej, zakupione w ramach projektu „Laboratoria Przyszłości”. Klej na gorąco został zastosowany podczas lekcji techniki do wykonania zadania technicznego „Pan Stop” w klasach czwartych i makiety – „Mój wymarzony pokój” w klasach szóstych.
W naszej szkole promuje się bezpieczeństwo w ruchu drogowym. W związku z tym na lekcjach techniki uczniowie klas czwartych wykonali pacynkę Pana STOP. Potrzebowali do tego drewnianej łyżki, kolorowego papieru, klamerek do bielizny oraz zapału do pracy i znajomości znaków drogowych. Pan STOP trzyma wybrane przez uczniów znaki drogowe, które samodzielnie wykonali na karteczkach z kartonu. Klej na gorąco okazał się bardzo skuteczny w łączeniu poszczególnych elementów wytworu.
Również w październiku uczniowie klas szóstych na lekcji techniki wykonywali makiety swojego wymarzonego pokoju. Pomysły były różne, a wykonawcy zadbali o każdy szczegół. Zadanie polegało na stworzeniu makiety wymarzonego i funkcjonalnego pokoju młodzieżowego. Mieli uwzględnić 3 strefy: snu, nauki i rozrywki. Uczniowie samodzielnie wykonywali meble i dekoracje. Praca ta wymagała niezwykłej dokładności i staranności. Klej na gorąco do montażu mebli i dekoracji był niezastąpiony.